sweet dreams



Jag dreglar. Min plånbok måste faktiskt vara snäll mot mig nu, annars blir jag arg. 
Är nämligen kär och galen i en massa sommarkläder, detta är bara en liten del av det jag smällter av.

Har dock två köp gjorde, (vilken kanske iochförsig inte är så mycket att hänga i granen)
men det är ett par ljusa jeans och ett par chinos. De är ganska fina. 
Men en väldig massa köp kvar innan jag ska vara fit for fight inför sommarens bravader. 
Ursäkta mig för detta tämligen ointresanta inlägg, men lite mode tokiga är nog att sjuttonåringar så ha överseende.

MalinMelkersson  


 

Kommentarer
Postat av: hannah

INTE ointressant inlägg daring!

2009-03-03 @ 21:31:40
Postat av: Carro

På fredag, då ryker pengarna. Bara så du vet ;)

2009-03-04 @ 19:17:48
Postat av: felicia

å chinos! jag köpte aldrig de där på gina.. blev inte av:(

2009-03-05 @ 08:26:41
URL: http://scalare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0