vad är det som alla ser som jag inte förstår

jag undrar, vad är det alla ser som jag inte förstår? alla tycks vara så förtjusta i Blondinbella, Jag ser ingenting i hennes blogg, hennes personlighet, jag ser ingenting, bara en vanlig tjej som råkar kunna endel om mode. 
vissa av er som läser detta kanske tycker att jag inte har en så stor aning om vad jag pratar om, ni har faktiskt helt rätt, men det är som med allt annat kändisskap om man nu kan kalla isabella känd, men som sagt det är som med allt annat, man får en bild av någon liksom. Som jag, jag ger mig till exempel fulständigt fan på att Helena Bergström är en helt underbar människa som jag hade älskat, men vafan vet jag om det. Lika lite vet jag om Blondinbella men saken är den att jag har gett mig fullständigt fan på att jag inte tål henne!! She is to fucking mutch!
Så inget Let´s dance denna säsongen för min del, men det är verkligen ingenting jag sörjer. 

/m.m 

Kommentarer
Postat av: hannah

ja läste hennes blogg innan, varje dag, varje inlägg men nej nu har ja bestämt mig för att sluta. För hon har blivit jävligt tråkig.

2009-01-07 @ 18:23:10
Postat av: Leila

håller med! har aldrig följt hennes blogg och komemr inte börja heller. hon känns lite ytlig sådära

2009-01-07 @ 22:56:10
URL: http://leilam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0