en onsdag i mitt lyckliga liv

Jag gillar att se fram emot saker, det gör man ju faktiskt hela tiden. Längtar till helgen (hur ofta har man inte gjort det?), en evig längtan hela tiden, vet inte hur ofta jag velat stänga av det och leva i nuet, men hur kul skulle det ha varit? Nej det är nog bra att vi är som vi är. Just nu längtar jag efter sommar och värme, längtar efter glass (men pappa är och köper glass nu så just det är rätt chill). 

Men ni ska få veta vad jag längtar mest efter just nu, jag längtar efter att ha sovmorgon (hade senast en riktig sovmorgon i förgår men iallafall haha) Jag tror faktiskt att jag är sjuk för det bästa jag vet är just nu att sova haha . 


Jag gillar livet, jag lever det, det är mitt liv 
Jag älskar livet, jag älskar det, det är livet.
    



/m.m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0