17

lite sådär halvantikristet inlägg, sånt där som vissa kanske bara vill strypa mig för, men vet ni vad det ger jag fullständigt fan i.det är det här med "människovärde" egentligen rätt patetiskt att det ens finns, kanske är det bara så att andra och framförallt en själv hitta sitt eget värde (är säkerligen inte så lätt alla gånger fine). Men hur kan man då som kristen (jag vet jag drar alla över en kant för det är sånn jag är), anse att alla människor har lika värde, och sen i en annan stund anse att den kommer till himmlen och den till helvetet? Asså jag blir rasande, om någon tex. är bög så kommer den personen till helvetet (jag vet alla tycker inte så) men tro mig jag har hört den versionen från många håll. Jag blir första arg, sen vet ni vad, jag skrattat. Stackars stackars gud för alla dessa människor, de ger honom ett dåligt namn. 
Gud är säkert jääätte snäll, men är han det tror jag nog att han även släpper in en sånn som mig till himmelen istället för att låta mig brinna i helvetet för att jag, lever livet, festar  andvänder svordommar, asså jag bara undrar 
hör de inte själva HUR SJUKT DET LÅTER? jaja jag ska inte gräva ner mig för detta inte. och snälla förlåt mig, men detta är vad jag tycker. Kristendommen är i mina ögon så himla motsägelsefult så det egentligen är knäpp. Jaja förlåt mig en än gång!

 




Min dag är helt okej, bara så trött, trött på grått, trött på vintern, JAG VILL HA SOMMAR

fan vad jag tycker om psykologi, kanske ska bli psykolog? hehe, Nej Polis blir bra. 
Jag är glad, för jag känner verkligen att jag har saker att sträva efter, Jag är lycklig. 
Har varit på gymmet idag och pumpat muskler, gah vad jag har dåliga armmuskler.

/m.m
    

Kommentarer
Postat av: Carro

Snälla, dra inte mig över den kanten för jag är inte sån! :)

+ att när sommaren är här, då du, då kommer du ha fetingfina armmuskler och jag med. Som du sa, vi peppar varandra till målet, okej? :)

2009-01-21 @ 21:34:12
URL: http://metrobloggen.se/lifeofcarro
Postat av: malin :) altså jag

Nej det vet jag, du sa ju det och jag vet det. Men det e verkligen ett stooort fel jag har jag gör alltid så fast jag innest inne vet att det inte är så. Iallafall armmuklerna måste flöda till sommaren´:) Vi pepper varandra. :)

2009-01-22 @ 10:10:55
URL: http://niilaam.blogg.se/
Postat av: elinS

Tjejer (Malin och Carro)

HÄNG MED LILLA ELIN PÅ NÅGOT PASS!!!

Då får ni muskler så det blossar upp! (:

2009-01-22 @ 20:56:43
URL: http://elinswardh.blogg.se/
Postat av: malin

elin jag är sjukt peppad :D:D nästa vecka ? (:

2009-01-22 @ 21:13:13
URL: http://niilaam.blogg.se/
Postat av: Daniel

Tack för det, nej det är bara 8 dagar kvar :) Ha det bra!

2009-01-23 @ 14:17:59
URL: http://studentfarsan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0