dax att bli lite full i fan

Jag vill ha lite förändring, jag vill göra något, vara lite full i fan, slå till med att föranågot som jag egentligen inte borde.
Så här kommer min lista på vad jag verkligen vill göra.

. Tatuera mig, har velat ett tag nu, varför inte bara göra det.?? 
. Löshår, hur läge har jag inte varit helt besatt av att vilja ha långt hår? 
. Ha mera hål i öronen, har bara tre i ena örat och ett i det andra. Tråkigt?Jadå
. Sen vill jag ha ännu mörkare hår, det är snyggt tycker jag. 

Ja det är väll en ganska bra början. 

Saker jag vill behålla 
. Min lugg
. Mina bruna linser 


Föränding är kuuul. Men vart har alla mina pengar tagit vägen? BORTA

Kommentarer
Postat av: Anonym

malin go for it! du är ung! va lite galen, ta lite risker! MEN som (en av) din(a) ansvarsfulla vänner tkr ja du ska ta och tänka över viktiga beslut tex me tatueringen så du inte väljer nån som du tkr är så jävla ful om fem år! vet du vad? ja önskar ja va mer som du! <3 love

2009-01-11 @ 22:13:59
Postat av: felicia

klart att du ska vara litre full i fan malin! du ölevar bara ett liv, right? låter tönigt men kan du inte köra en henna tatuering den första du kör? alltså en likadan som du vill göra sen, för din egen skull? så känner du hur just den känns å om du tröttnar eller inte, men malin inte föör många öronhål väl?

kramar till my favourite malinbalin:)

2009-01-14 @ 15:34:36
URL: http://scalare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0