Jag är nog en jävligt dålig syster tror jag.

alla som har ett syskon känner väll  till syskonkärleken? men det känns som om vi sticker ut lite där. Vissa av er vet säkert att jag har en bror, han är 1,5 år äldre än mig och just nu så liksom funkar det inte mellan oss. Vi kan snacka och så men det är max en kvart för sen blir vi så jävla förbannade på varandra. Detta kan jag tycka är jävligt jobbigt. Andledning ligger trolitvis i att vi är så olika som två syskon kan bli och kanske har jag ibland bara svårt att acceptera att han är så olik mig. Men samtidigt så är det ju någonting jag måste lära mig. Jag är nog en jävligt dålig syster tror jag

Men vi kan ju skämta lite tillsammans iallafall även om det kanske inte är så bra saker vi väler att skoja om, men vår råa humor har vi nog fått av våran pappa, ursäkta mig för den, like it or leave it, den kan jag nog nämligen inte ändra på.


(bilden är klickbar)

MalinMelkersson

Kommentarer
Postat av: hannah

malin du är INTE en dålig syster! lite strul me syskon är jobbigt men ja tror de löser sig! känns så mellan mig och joel oxå just nu, har vatt ett tag, har nog inte blivit bättre av att vi bor hos olika föräldrar. Grejen är den att vi bråkar typ aldrig, det är kul att se honom, vi frågar alltid hur de e och så men sen är de inte mer. babblar inte på precis, men iofs är han inte så pratglad, vi precis som du och rickard är otroligt olika och sen hittar ja på massa saker hela tiden oxå. förlåt för denna långa kommentar;) jag precis som du har kommit till en period i mitt liv där jag har svårt att förstå mig på andra som är olika mig, särklilt tex sin familj. men man mognar nog och vi utvecklas ju hela tiden, vilket känns rätt bra;)

2009-02-25 @ 22:19:32
Postat av: felicia

nej malin, du är inte en dålig syster! alla har perioder och vissa är för olika. jag har svårt att sätta mig in i din sits i och med att jag har en syster, det blir mer nära kontakt då kanske. men malin(förlåt för den konstiga texten) men du är inte en dålig syster!

2009-02-26 @ 15:16:16
URL: http://scalare.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0