allt som är bra med mig har jag förmågan att glömma bort...

Vad är det egentligen med alla ideal? Vad är det för krav man ställer på sig själv? Jag kan säga det, jag hatar idealen. Jag hatar hur media sätter upp krav på hur man ska vara. Men å andra sidan så är det ju vi som sätter upp krav själva, vi påverkas av hur man ska vara. Men finns det egentligen något rätt och fel?!? Rätt är väll egentligen bara att acceptera sig själv. Men hur lätt är egentligen det? Ja man kan spekulera i åratal om detta. Jag tänker ofta att folk inte är kloka som ser på varann fram och tillbaka och tänker på personens utseende, men sen slår det mig, hur många är det egentligen som ser ner på andra? Visst finns det sånna men det är ju ingenting att bry sig om. Men jag är som många andra (antar jag) expert på att se mina fel och andras rätt. Men fan jag ska lära mig att betrakta det där possetiva lite mera istället, det mår man garanterat bättre av. Problemet är att jag är inte speciellt övertygad om att jag kommer att lyckas.

"...jag vill inte sticka ut, jag vill ju vara som mina vänner men jag kan ju inte heller ignorera att jag är den jag är..."
  älskade älskade Lasse Winnerbäck. Han har helt rätt, (som vanligt) man vill ju vara som sina vänner,
men lova mig att inte ignorera att vara den ni är, för det är ju den ni är som gör er unika.
 
/där & tillbaka igen 
MalinMelkersson 


Kommentarer
Postat av: A

helt rätt Tjejen! :)

2009-02-24 @ 20:45:41
Postat av: hannah

fint inlägg och fiiiin bild som header! mystema :)

2009-02-24 @ 21:28:34
Postat av: hon som du älskar och fantiserar om jämt;)

Jättebra inlägg, älskar din mysiga blogg:)

2009-02-25 @ 19:08:55
Postat av: malin

älskar ju bara min själv så nu blir jag lite stäld ;-D haha :) Skojar bara, men undrar vem du kan vara :) hehe

2009-02-25 @ 19:35:58
URL: http://niilaam.blogg.se/
Postat av: Carro

Fint skrivet. Fin bild. MKT fin tjej.

Jag älskar dig, där och tillbaka igen :)

2009-02-25 @ 19:36:45
URL: http://metrobloggen.se/lifeofcarro

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0