stäng kylskåpet din elfixerade gris!

lördags festen blev ---> suddig, snurrig, dum, galen, kul, förbannad, fiasko, + lite till!
Thanks alla!

nostalgikväll med pappelipappa, vi har ute och gick,och pratade om när jag som sju/åtta åring kom hem och såg att pappa glömt att stänga kylskåpet, Jag vet ju hur jävla trött han blev när jag aldrig gjorde det så jag tänkte något i stil med den lilla jäveln ska få ångra detta! Hämtade en lapp och fattade en penna och skrev "stäng kylskåpet din elfixerade gris" det har jag fått leva med sen den dagen!

Blir räkfrossa med la familia ikväll, + film (vi är rätt olika i vår familj)
Mamma vill: Famillje film 17 år tillbaka i tiden
Pappa vill: Typ coops eller The simpsons
Rickard vill: Fakta eller Natur film!
Jag vill: Pearl Harbour eller Ciao Bella (har laddat hem den:D:D:D)
dom är galna men
 i´ll always love them

Puss :*


Kommentarer
Postat av: hannah

hihi din familj är mysig<3

chao bella va faktiskt mysig me<3 hade älskat den om man va några år yngre...

puss

2008-10-28 @ 13:40:32
Postat av: Maja!

Malin jag tycker om din familj precis som den är, olika kan jag hålla med om men ni har kul också!haha!



Kärlek<3

2008-10-29 @ 15:51:41
Postat av: niko

Håller med ciao bella<3 måste ladda hem patrik 1.5 oxå haha va bra! Lycka till idag och hoppas dom fixar magen. Puss<3

2008-11-01 @ 11:12:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0