"Ja slappare än såhär jag man ju fanimig inte ha det"

tillbaka från en kort visit i Huvudstaden. & Jag kommer inte vara intresant precis för jag ska sova ikapp en hel del nu!

en liten del av min resa...
(vi sitter och äter på mcdonalds och jämte oss har vi ett barn, ca. 5 år gammal med hennes pappa, och jag har som vanligt lyckats säga endel olägliga saker i ett barns närvaro och ska typiskt mig försöka rädda situationern. Eller iallafall göra den lite bättre, så ihopp om att detta skulle ge lite "trygghet" vill ju inte lära ett stackars barn avv svära. Men som allt annat i omgivningen av oss gick det inte så bra...)

jag - "Åh vad det är kul att gå barn och fritid"
Carlemar - " Ja slappare än såhär kan man ju fanimig inte ha det"  

Vet ni mina vänner.
Jag älskar er, STORT tack alla ni! Som ni förstår är det inte bara dem på bilderna jag snackar 
om men bilderna är Kanon! :) 
1: Jag misslyckad ego med skugga + Carlemar (Ja vad ska man säga?)
2: Mina BF tjejer <3 
3.Pajjen o Jag , Pajjen är bäst
4. Karlsson & Co skit mysigt ställe
5. Jag bara älskar denna klänningen. Satt inte bra på mig men iallafall, kolla på den och NJUT! 

 
         


Kommentarer
Postat av: Carro

Sicken klassresa vi varit med om :D Helt sinnesgalet kul!

DOCK tkr jag att "slänga skräp" och "gå före" skämten var lite roligare ;D

älska älska ÄSLKA oss på BF! Klassfesten kommer äga så fett mkt!

2008-11-21 @ 23:33:05
Postat av: gissa??

mums var fanns klänningen din snygga paprika??

2008-11-22 @ 12:23:32
URL: http://scalare.blogg.se/
Postat av: jag malin lilla felle

finns bara en paprika för mig babe!

hmm.. har faktiskt glömt , i gallerian hmm.. ska komma på det.. :S :*

2008-11-22 @ 16:00:17
URL: http://niilaam.blogg.se/
Postat av: Carro

Klänningen var på Top Shop ;)

+ att din blogg har blitt ruskigt snygg! ::D

2008-11-22 @ 22:17:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0