Så tackar Niko i all sin välmening...

så kul när man tänker på saker man gjort i livet, altså verkligen sjuka saker man aldrig kommer att glömma. Det är lite som grädde på moset, sure man kan leva utan de där jävlig pinsamma sjuka stunderna men fan vad de är värda. Vissa saker är verkligen interna..

igår kunde jag verkligen inte sova, då ligger man där och tänker och tänker som alltid, vem känner inte igen sig? iallafall kom jag och tänka på en knäpp galen händelserik augustikväll iår på Karl-Oskar dagarna, (tack alla för all hjälp/ malin&niko) Hur som helst en hel kväll kan man nog säga gick åt för Maja o Johanna att hjälpa mig och Niko xD
som ett litet välbeställt tack ger Niko maja en fet smäll på käften. Hahaha, ledsen detta är vad jag kallar interna skämt!! Hahaha.

eller för att inte tala om toalettfylla på wärdshuset (nikomalinxD) hahaha xD och kära jakobs kommentar
- meh hur fan tänker man, på wärdshuset där är ju föräldrar och allt!

tror nog att jag ska göra en film om mitt liv och mina vänner...

Jag har fastnat i det sjuka träsket men vill ta mig ur snart för jag har tröttnat på att vara hemma!!
/m.m

Kommentarer
Postat av: hannah

haha malin ja hade älskat den filmen ifall det utgavs en:)

2008-11-11 @ 20:28:44
Postat av: niko

HAHAHAHAXD Så mkt sjuka minnen, och allt pga _. Nejdå man kan ha kul utan, men dessa minnen skulle definitivt inte finnas då! Och till dem som tror att jag e ett psyko som slår folk på käften: nej, det stämmer verkligen inte...eller?! XD

2008-11-12 @ 08:01:07
Postat av: felicia

hahahaHA, jag hade velat vara med, fy tjyven va kul att se (ska ringa till bert karlsson å kolla om han vill göra en dokumentär, han är nog på)

:)

2008-11-12 @ 10:01:16
URL: http://scalare.blogg.se/
Postat av: ich

niko så vad du egentligen försöker säga är att du inte hade slagit maja på käften om det inte fanns_?! Haha och bara så ni vet Niko e inte psyko hon är egentligen ganska mysig och än så länge har hon inte slagit mig på käften :P

2008-11-12 @ 12:41:53
URL: http://niilaam.blogg.se/
Postat av: elinS

Jag länkar dig (:

äntligen någon mer som har blogg (:

2008-11-13 @ 13:22:45
URL: http://metrobloggen.se/elinswardh
Postat av: niko

exakt så jag menar;) Du e oxå rätt mysig får jag väl lov att erkänna, men snart kommer passa dig kan slå dig oxå... Eller så fortsätter jag med det traditionella; kalla dig fula ord och du kallar mig fula ordXD

2008-11-13 @ 15:39:22
Postat av: Jag igen baby Jag igen..

<3 haha ja vi håller oss till att kalla varann diverse saker.. och vet du det är hemskt.. men vet du en sak till.. i love it:)

maja- niko kom in nu

malin- (saker som inte man ens kan nämna på ett sånthärt forum) men det e internt och jag vet att du kommer ihåg baby :* HAHAHAHH xD

2008-11-13 @ 18:13:43
URL: http://niilaam.blogg.se/
Postat av: MAJA

DEn kvällen glömmer jag ALDRIG,

Jag har dig och Niko hängandes på varsin sida,

NI kan inte stå upp.

Niko säger att hon vill gå till Jakob,

Jag säger NEJ Niko det gör du inte,

Men mkt rätt som du skriver ger Niko mig en smäll på käften och springer iväg med ett skratt så var hon borta:P

HAHA MINNen som aldrig bleknar<3

2008-11-14 @ 19:04:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0