13.31

Ibland är livet inte lätt, Seriöst det är ganska komplicerat faktiskt. När människor påstår att man sagt saker, "skvallrat" om saker som man inte ens har hunnit tänka än, då tycker jag att livet är ganska komplicerat. Jag kan säga att jag är ganska orutinerad när det gäller "bråk". Jag håller mig till mina vänner och de jag tycker om. Bråkar man med dem så löser man det, men allt går inte att lösa har jag märkt. Jag menar ni som känner mig, och nu snackar jag om ni som verkligen känner mig vet kanske att jag hatar att vara ovän med folk, att jag HATAR allt med sånna situationer... men en sak är dock säker. även jag har mina gränser. Tänk inte ens tanken att det är omoget att skriva om detta i en blogg istället för att prata om det. För jag har fan gjort mitt i det hela. Den som har annat att säga varsågod! 


  
/ m.m

Kommentarer
Postat av: Maja

Jag vet att du gör det, och det är vi två om...

Men malin tro miig allt kommer bli bättre:)

Puss<3

2008-11-23 @ 13:50:21
Postat av: RM

puss gumman <3, men du vet alting ordnar sig :). XD, fining.



2008-11-23 @ 14:51:07
Postat av: Malin

Tack Maja <3

Tack Brosan <3

2008-11-23 @ 15:59:29
URL: http://niilaam.blogg.se/
Postat av: I´m yours

Kära Malin, vet inte hur länge jag kännt dig, men det är länge, läänge. Så jag tror jag har rätt att yttra mig i detta. Jag VET at du hatar att bråka med folk, jag VET att du är modig och vågar ta en disskussion och jag VET att du är underbar och inte vill någon god något illa. Allt kommer bli bättre, men du ska inte ha någon skuld i detta; för du har gjort din del, och mer där till. Puss sis<3

2008-11-23 @ 16:08:14
Postat av: Malin

Tack allra käraste syster! Det betyder för mig för jag vet att du förstår :) och att du bryr dig <3 älskar dig

2008-11-23 @ 17:25:52
URL: http://niilaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0