15.53 & 16.47

15.53

det är svårt att bli riktigt nöjd, har man mycket vill man ha mera. Jag har otroligt mycket men ofta vill jag som sagt ha mera. Jag har egentligen allt man kan önska sig, allt på denna jorden men drömmer sig bort gör nog alla. Men ska lära mig att vara nöjd, vem fan har bättre vänner än jag? Tro mig jag är övertygad, det har INGEN!

Man längtar ju ochså alltid till saker, ser framåt och vill att tiden ska gå fort fort fort fort. Nu önskar man att tiden bara gick som en jävla raket till den 10 Augusti, vem som är sjutton vill inte bli arton nu nu nu! Men samtidigt ibland tror jag faktiskt att 17 är den bästa åldern, man slipper iallafall vara chaffis ;) Men hur kul är det på en skala att alla mina kompisar fyller i början av året, det är bara jag o Johanna kvar typ :) Det suger, men å andra sidan kommer vi inte överallt hur lätt som helst iallafall ;) Men kanske dax att leva i nuet, vad vet jag? Snart sitter jag väl där och klagar på att jag är för gammal... 

/
M.Melkersson 



16.47
  
bara älskar stockholm, kanske ska flytta dit istället för Växjö

 

bästa brudarna



Skål, för att vi är OSLAGBARA





"min unge ska fan heta Svea, vare sig det är en tjej eller kille"



baren på Karlsson & Co



Pressbyton, men galenpannor! 


Så nu ska jag äta men hann med några bilder iallafall :) Tam hand om er

/M.Melkersson

       

Kommentarer
Postat av: Leila

Malin.....jag får vänta ETT HELT ÅR efter att ni har blivit 18...suck haha

2008-11-23 @ 18:08:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0