Tjip, är i skolan :):)

Tjip på er, Jag är i skolan det är ungefär så tråkigt som det kan vara! Har rast i 1.5 timme nu och det kanske kan låte trevligt, men nej ! Alla har lektion utom vi och man bara driver,C konstaterade precis att blåa soffan är upptagen, Vad gör man, jo bloggar ;)



Har skrattat mig lite mera Lycklig av A idag, typ sändebud från Himmelen den pojken, ibland, notera IBLAND:) Vi hade engelska, och till alla killars lycka så var den en skitsnygg lärarstudent med. Men A gör givetvis sig idiotförklarad ännu en gång. För när denna genommysiga lärarstudent står bakom honom och lyssnar uttbrister idioten "I get horney of..."
Och jag bara frågar mig, Hur Lyckas Man??? Kanske en gång är ingen gång, men hur i helvete lyckas man jämt ? 

En del ur min dag. Idag tar jag med mig min Luajävel Jens hem, så blir det TV och Godis <3    

/MalinM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0