jag ger folk vad dom är värda...

Resultat av min dag är att det var tyvärr en flopp att gå till skolan. Orkar ju fan ingenting. Min kropp är helt slut efter en dag. Men tacka vet jag all "medicin" som finns för annars vore det ännu en hemmadag och mina älskade vänner är iallafall glädje så det gör mig GLAD. Men sen blir man ju lättare förbannad och arg ochså och det har väl vissa fått känna på, men jag ger folk vad de är värda, iallafall vad jag anser att de är värda men det är kanske en annan sak. Imorgon är en annan dag inte sant? och imorgon kommer en massa nior till skolan och då ska tant malin informera, gaa det kommer locka många xD. 

Fick en fråga av min kära bror idag och den ska jag svara på i denna Blogg nämligen, 
Tröttnar du aldrig på Lars Winnerbäck 

vet ni,,?? jag älskar LARS WINNERBÄCK      

TJAO


Kommentarer
Postat av: elinS

yes, endel förkännar det dem är värda.



du är en klippa (:

2008-11-14 @ 14:00:38
URL: http://metrobloggen.se/elinswardh
Postat av: hannah

fan va jobbigt, måtte skiten ge sig snart! och malin vet du va? ja älskar att du fortfarande gillar lasse w... ja älskar allt som är sådär typiskt dig!<3 du är inte så där tråkig som vissa är du är dig själv hela tiden!<3

2008-11-14 @ 14:25:11
Postat av: Malin

Tack Elin Tack Hannah era ord värmer <33

2008-11-14 @ 20:03:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0