I´m a teenage superstar (who´s gone to fare??)

Jag har varit/är så oerhört PMS, de senaste/kommande dagarna så det finns inga ord. Det mesta av den skiten har skolan fått ta, gör absolut inga läxor (fast jag har inte gjort en enda sen jag började nian men jag har iallafall hittat på bortförklaringar, nu gör jag inte ens den uppoffringen) och ja är mest otrevlig och sover.  Men den har dock inte fått ta alla smällar, Jag har till exempel sunkat ner mig totalt och blivit som the boys säger till mig, en riktig Luurk (gick OSMINKAD idag :O). Citat av P idag "malin du har blivit en riktig Luurk men jag älskar dig ändå", Tack ska du ha och välkommen åter ;) ingen bra chamör det där. Sen kan jag säga att min kära Pappa fick ta en hel hög med Massa jävla hormondamp igår, men dvad värre är att han bara tycker det är roligt och skrattar... skrek något i still med att "FAAAAN VÄRM UPP DET HÄR HUSET ANNARS FLYTTAR JAAAAG" & han bara stod där och idiotförklarade mig, Oh bless him. Sådan far sådan dotter brukar man ju säga för även han skriker ju åt mig ibland, den elfixerade grisen.

Sjutton år gammal/ung. Hade prat idag men Mamma och Pappa, klart de vet om att man drukit ett tag, nog för att dom är sjuka i huvudet ibland, men de är ju inte precis förlamade i hjärnan, så iallafall vi pratade om hur lätt det skulle bli för mig om de kunnde köpa till mig istället för att tja, ja få tag i på annat sätt. Hur som helst kom vi fram till att det vore ju lite knas om de gjorde det, och så pratade vi fram och tillbaka, ja menar egentligen, de förbjuder mig inte att dricka men de skulle som alla andra föräldrar föredra om jag inte gjorde det, men hur fungerar egentligen världen? Alltså i ena stunden så har alla föräldrar sååå mycket erfarenhet om hur det är att vara "tonåring" sen säger dom att, ja men vänta du fyller ju snart 18, men Vafan som det kommer ändras så mycket då? , jag kommer ju alltid vara deras unge de kommer alltid behandla mig som liten, så lika bra att drop it. Men visst, klart jag fattar att inte föräldrar "ska" köpa till sina ungar, det kommer ju inte precis jag göra! Men lite rolig kombination det finns, men så är det med allt.
med eller utan alkohol - "we are the dancing quens, young and sweet only seventen" (kmr ju inte gå att sjunga det är man är ARTON nikoBALLEjävel ;) haha sååå bli du min Chaffis babe)
Slut med Tjat om detta. Vet knappt ens vad jag skriver, bara tänker., skönt att jag fortfarande kan tänka iallafall ;)

"SNART" ÄR DET MASKERAD & KLASSFEEEST :DD
 



där och tillbaka igen / m.m

Kommentarer
Postat av: Niko'

HAHAH. Blev lite taggad på fest med dig min partysessa<3 Young and sweet:) Älskar dig<3

2008-11-25 @ 18:58:45
Postat av: Anonym

hahaha xD aww jobbigt me pms:/ haha det där med värmen är jag van vid;P ja brukar också säga pappa det är kaaaallt!!! han bara nejdå det är bara svalt...ahhh! tur att ja inte bor där jämt;P

puss

2008-11-26 @ 20:54:18
Postat av: Jag i en egen hög person

N - Jag är ochså Taggad på fest & det är snart det. :)<3 Älskar diig ochså

H - Haha, det gäller att klaga på det man kan. Så kul för du glömmer altid skriva ditt namn men jag vet ändå att der är du :) Hehe ;P

Puss

2008-11-27 @ 14:43:02
URL: http://niilaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0