18.04

sitter i skrivande stund i Addes lägenhet, men adde är inte här han jobbar och jag bara vet inte vad jag ska göra. Så ett blogginlägg blir väl finfint tänkte jag, ett blogginlägg om mitt liv igen. tröttnar man aldrig? jag tröttnar iallafall. Så ointresant önskar vara lite mera intresant lite mera att ge liksom... längtar tills imorgon för då bär det av till stockholm och det ska bli bra hoppas jag..  

H och N jag behöver er en massa känner jag just nu, behöver en bit av mitt "förra liv"  altså givetvis det liv jag lever idag men jag behöver inte mycket bara en kram, ett tecken på att allt är som det ska vara inget har förändrats. Jag kan fortfarande få vara en del av er precis som ni endel av mig! Bara av att möta Emma i korridoren fick mig så glad bara liksom få ge henne den där blicken "skitunge blicken" och säga - "hej emma plutt" inget stort men det bevisar att allt är som det ska och inget är som det inte ska... Miss y! 

/m.m




Kommentarer
Postat av: niko

Malin, malin. Du kommer alltid och då menar jag ALLTID ha en del av mitt hjärta! Spelar ingen roll om du flyttar till USA och jag bor e Ryssland, jag kommer alltid älska dig min syster<3 Var verkligen länge sen vi sågs nu och jag saknar dig så det gör ont! Är ju van att alltid träffa dig<3 Men till helgen så SKA vi träffas, prataprataprata<3 Hoppas jag överlever att vara utan dig tills dess...;) Ha det nu så underbart i hufvudstaden din lilla bitch:) Hälsa vakten från mig, men å inte innanför rutan denna gången...Puss på dig<3

2008-11-19 @ 19:19:04
Postat av: Anonym

åh jag behöver dig med<3 saaakanr dig massa<3 hoppas du får de toppen i sthlm:) love ya (och föresten är du INTE ointressant!! nej nej ja älskar att du har en blogg som ja kan läsa och följa din vardag:) puss

2008-11-19 @ 20:59:04
Postat av: elinS

jag kan krama dig (v)

2008-11-19 @ 22:42:09
URL: http://metrobloggen.se/elinswardh
Postat av: M

det betyder <3

2008-11-21 @ 23:24:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0