14.21

Jag ska lära mig själv att ta kontrollen på mitt liv, ah visst låter det djupt och lite överseriöst kanske, men känner att det är ett måste, snart är inte ordet, nu är ordet. Nu direkt nu idag ska jag ta kontroll. Kan inte lala runt i skolan som om jag inte visste bätter, kan inte komma hem och tänka på de saker jag hellre gör än skolan. Jag måste ta tag i detta och det är nu. Ska verkligen göra det, ska ge er en bättre människa, Jag ska ge er en bättre Malin. 

Ibland (ni vet vad jag menar) önskar man verkligen att man var någon annan och inte sig själv, vem har inte tänkt så? Men vet ni om jag vore någon annan då vore ju inte Jag Jag. Då kanske jag inte hade haft samma vänner som jag har, och dem vill jag ju aldrig vara utan. Så jag vill förändra hela världen, även det helst idag men tyvärr är det omöjligt. Jag vill få alla att vara nöjda för dem som dom är och inte för dem dom inte är. Kan som sagt inte förändra hela världen idag vips, jag kan förmodligen aldrig ändra på detta. Men jag kan ändra på mig själv,! Skärpning även på detta då Malin! 

Så tillbaka till verkligeheten, min skoldag har varit sjuk. Trött på det mesta men vad vore jag utan BF07B???! 

/ m.m  
  


Kommentarer
Postat av: hannah

bra sagt!!! ja vill inte ha nån annan malin heller! <3

ja borde oxå ta kontoll över mitt liv, kanske inte när de gäller skolan utan snarare kanske tvärt om, lära mig ta det lugnt och prioritera andra saker...

2008-11-06 @ 18:45:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0