allt som är bra med mig har jag en förmåga att glömma bort

ibland vet man kanske inte riktigt hur man ska göra, kanske behöver man råd, eller bara någon som nickar när man säger "kan jag göra så?" ibland har jag verkligen ingen aning om vad jag ska göra, nej vem vet det, men "jag förstår dig" är nog det bästa någon kan säga till en, fy fan vad skönt att någon förstår, tacka vet jag dock att det är många omkring mig som förstår eller iallafall försöker, jag har jordens bästa vänner.

Men finns det bara rätt eller fel? Kan man inte vara lite mera flexibel än så? Har inte helt varit mig själv en tid tillbaka, är lite trött på vissa saker som bara kommer helt samtigt. Det är så mycket man kan göra, borde och vill och samtidigt ska man räcka till, men hur räcker man till för alla? Nejdå palla ursäkta. Jag räcker till för de jag älskar det vet jag, och vad ska mera spela någon roll? 

Allt som är bra med mig har jag en förmåga att glömma bort...



/m.m

Kommentarer
Postat av: Carro

"Jag räcker till för de jag älskar det vet jag, och vad ska mera spela någon roll?" Har en viss förmåga att fastna för dina mening :) Idag var det denna meningen som hög tag. Malin, du är så sjukligt bra! :) MEN en sak måste jag faktiskt rätta dig med och det är att det finns massvis med mera saker du är bra på än bara göömma bort ;) Puss på dig

2008-12-06 @ 11:12:22
URL: http://www.metrobloggen.se/lifeofcarro
Postat av: elinS

så mycket som jag har varit med om under mina långa 17 år, så har jag jäkligt mycket empati, jag förstår precis. Inte för att låta självgod, men jag ska säga 3 bra egenskaper om mig varje dag, och det är empati, jag har varit med om det mesta faktiskt. Så vill du prata och ha någon som nästan förstår, så kan du komma till mig (: elin fixar.

Jag älskar verkligen dina tankar om livet, fortsätt jobba (:

förresten, på tal om ingeting, har du någon såndär barnslig bur till en barnslig hamster som en barnslig elin ska köpa? (a)

2008-12-06 @ 19:40:14
URL: http://metrobloggen.se/elinswardh
Postat av: elinS

min hotmail. elinswardh@hotmail.com (:

2008-12-15 @ 16:18:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0