Min helg (den korta versionen)

Live your life it´s now or never

Fredag. Klassfest och det är ungefär den konstigaste festen jag varit på. Men tack Hanna utan dig vet jag inte vad vi gjort. Tack Elin för allt. Tack alla andra för ni är bra. Tack Elins hamster bebis för att du var tyst. Tack Elins snälla mamma.
Ja tack helt enkelt. 


Lördag. Till Växjö, förfest hos Maja sen ner till staden, jag och Niko valde att gå våran egen väg, till akademi bokhandeln haha. Sen kom jakob, sen gick vim hem till en kompis till jakob på förfest. Sen gick vi till Grace. Ganska stolta kan jag säga! :) Sen var det stjärnor på is. Sen åkte vi hem. Tack käraste vänner. <3 


Söndag. JAG MÅR SOM  JAG FÖRTJÄNAR. Dröjer innan det är fest både Fredag Lördag igen. Pratade precis med Niko hon är söööööt <3
 Jag saknar Hannah hon är med Sööööööt<3

/m.m  

Ps. Läs 1000apor aah vad bra!

Kommentarer
Postat av: SARA

Har läst igenom din blogg lite och jag märker hur lik du är mig :) Sättet du tänker på, alltså skriver "hehehee" men om livet och så, skönt att jag inte är ensam om vissa saker. Jag är också 17 år, singel, och jag försöker leva livet och uppskatta det jag har. Ibland är det svårt, som du skrev mycket vill ha mer.. Vill inget hellre än att ha en pojkvän. Jag kommer följa din blogg mer om jag kommer ihåg ditt namn vill säga, (vilket jag hoppas att jag gör) HAHA detta vart ju drygt xD men kortfattat - BRA BLOGG!

2008-12-22 @ 18:45:50
Postat av: Svar till SARA från mig:)

Hej =) Blir mer än glad tack så mkt. Har du någon egen blogg så bara länka :) Så kul att få sånna här kommentarer, då får man feedback :D

Tusen Tusen Tack.

2008-12-22 @ 19:38:23
URL: http://niilaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0