jag i juletid

Julstess måste jag säga att det vet jag ingeting av egentligen. Tror nog att innan under och efter julen är min absolut mest stressfria tid i livet. Det kanske är ovanligt men på något sätt är detta mitt egna lilla sätt att ta en liten break i min annars hyfsat stressade vardag. Men mitt och mitt hjärtas problem i framtiden är nog att jag faktiskt gillar att stressa herregud det låter sjukt men jag gillar att ha saker omkring mig helt enkelt. Men just en dag som denna så är stress inte på min karta... puhh.

Min jul har varit bra och har ju hunnit med lite kvalitetstid med la familia. Äcven fått många maffiga julklappar :) årets tre bästa är nog. Bruna linser gaaah hur länge har jag inte velat ha bruna ögon? , Michael Hirte skiva :) Kanske en skräll att munspel är min musikstil för i vanliga fall gillar jag ju ganska "pampig" musik men detta är hit. Sen ettt sjukt fin SNÖ armband :) Mina tummar upp iallafall. :):):)    

Nu planer mot nyår som kommer bli fest. För livet är ju en sann fest :D Jag älskar livet och jag är lycklig!!!!

2008 var ett händelserikt år vill jag verkligen understryka

Gott slut mina nära och kära / m.m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0