destination nordpolen, tjejen

Kanske en aning sent för ett blogginlägg om detta men iallafall. Herre Jesus och Jävlar vilken jävla pinsam situation detta var. Oh Gud. Första gången jag såg Idol för iår och kan säga att jag fick inte precis mersmak. Snälla snälla Gud vart är världen påväg?




Men ibland är även jag snäll, så som så många andra Fjollor jag hatar är inte denna tjejen en av dem för ja hon var så Jävla fjollig att hon befinner sig i stadiet JAG TYCKER SYND OM HENNE. Asså visst jag kanske inte hade varit helt coollung om Lars Winnerbäck kom och sjöng lite för mig sådär, men tro det eller ej men även här finns det en gräns.

Ännu värre är det kanske att blogga om detta men kan tyvärr inte låta bli att dela mina tankar om denna Stackars Stackars lilla tjej som kommer få leva med skam eller helt enkelt byta identitet, det är nog vad jag skulle gjort, Jag skulle döpt om mig till Pekka Hailjo och flyttat till Nordpolen och burit en fet jävla Bjönpäls på mig för resten av livet och haft ett motto som löd "att tala är silver men tiga är guld". Kan dock denna tös leva med detta så eloge till henne...

PussPuss från den största fjollan av dem alla / m.m

Kommentarer
Postat av: niko

Hahah älskar dina inlägg<3 Pinsam e vad hon e, stackaren!

2008-12-04 @ 10:06:54
Postat av: jag kärring jag

de kanske du gör min fladerpadda , men jag älskar ditt ;) haha :P o dig

2008-12-04 @ 11:27:45
URL: http://niilaam.blogg.se/
Postat av: Leila

hahahaa ja herre gud. jag fattar inte ens.han e ju ingen a-kändis precis. (inte för man gjort så ändå :P) pinsamt..

2008-12-04 @ 20:00:43
Postat av: elinS

ni blogginlägg är så JÄVLA BRA!!! som en bok ungefär, fasy bättre (:

2008-12-04 @ 21:26:39
URL: http://metrobloggen.se/elinswardh

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0