Expedition Robinson premiär ikväll!

Ikväll 20.00 på kanal 4 är det nystart för expedition Robinsson, det får ingen missa!!!
(bilden är tagen från tv4.se)



Deltagarna i expedition robinson 2009

(namnen är klickbara)

  • Nina Amjadi
  • Michel Berendji
  • Lukas Berglund
  • Erik Billing
  • Erik Blomqvist
  • Kerstin Fröblom
  • Jarmo Heinonen
  • Beatrice Karlsson
  • Erika Killén
  • Anna Lundh
  • Angela Monroe
  • Josephine Myrén
  • Rafael Ortega
  • Ellenor Pierre
  • Ranjit Roy
  • Erik Rydberg
  • Mika Svensson
  • Christian Ternstedt


  • All lycka till Ramkvillabon Erik Blomqvist, en otroligt värdig vinnare.

    /MalinMelkersson


     


     


    Kommentarer
    Postat av: Elin Arwsäter

    eftersom jag inte såg Erik exakt när han kom hem får jag väl lita på min mamma . Hon säger iaf att han var mager & smal när han kom hem, så förhoppningsvis stannar han ett tag till :D nästa vecka bildar de ju lag och allt, ja tjena va kul det ska bli :D men jag måste erkänna att jag var rätt nervös igår xD Din blogg är ju fin om ngn :)

    2009-03-22 @ 17:13:32
    URL: http://elinarwsater.blogg.se/

    Kommentera inlägget här:

    Namn:
    Kom ihåg mig?

    E-postadress: (publiceras ej)

    URL/Bloggadress:

    Kommentar:

    Trackback
    RSS 2.0