ARTON, som FAAAN!

Robinson var en rysare, man visste kanske dock att han inte skulle åka ut, men det var tråkigt iallafall. Bläääh på dom som röstade på Erik. Kul är det iallafall, & mamma är glad för nu är det något som kommer hålla mig hemma de flesta lördagarna. Fast nästa lördag är det utgång i växjö för hela slanten!

sen till dagens absolut viktigaste min högt älskade skatt fyller arton år, hon vet att jag älskar henne så himla mycket men jag skriver det iallafall. Jag vet ingen som henne, hon kan få mig så himla glad bara genom att vara sig själv. Hon är världens bästa kompis, och allvarligt talat sommar 07 & 08 vore INGENTING utan henne. Hon är min vän för livet, hon är den jag kan prata med allt om, hon är den som kan få mig glad bara genom att vara med mig. Hon är den bästa vän som man kan få hon är fan tusen gånger bättre än die hard 2.


Hon är min min min min <3<3<3<3 (vän såklart) höhöh ;)

Kommentarer
Postat av: hannah

världens bästa människa!! va hon är älskad! grattis niko picko!

2009-03-23 @ 17:08:14
Postat av: niko

haha tusen gånger bättre än die hard två är inte illa (inte för att jag sett den, men den är säkert bra:P) och ja, jag vet att du älskar mig. Du är min ögonsten, vet du det? och nu längtar jag till den tionde augusti, åå va kul vi kommer ha, "du och jag festsyster" (tänk dig samma röst som "du och jag alfred/emil"). Älskar dig<3

2009-03-23 @ 18:07:29
Postat av: malin

sv: Niko hahaha :) den rösten är ju ganska mysig! dahh vad kul vi ska ha <3<3<3 det finns mycket jag inte kan tänka mig att göra utan dig! hihi :* You are the one,

2009-03-24 @ 11:05:14
URL: http://niilaam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0