skinnjackor... fram med er!

här kommer ett litet bloggtips http://elinarwsater.blogg.se/ den tycker jag faktiskt att ni kan läsa för det är väldigt mysig och väligt vårig, & vad är inte bättre än lite vårkänsla just nu? Hon har även förgrymmat snygg design! ;-D Haha. Sen är hon ochså site men inte minst väldigt söt och trevlig tjej.

Ha det gott alla och ni som har en skinnjacka plocka fram dem och andvänd dem, jag skulle nämligen gjort det om jag hade någon , jag hade ochså köp en om jag inte ver hel jävla pank efter alla mina inköp den senaste tiden.
(det var ett bra avslut tycker jag)





/malinmelkersson


Kommentarer
Postat av: Eliin

jäklar va söt duu är :D Men du är också kanon (Y) hoppas vi ses snart!

2009-04-02 @ 18:44:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0