vad har hänt med gamla mig?

kvällens fråga är då detta. och nu tänker ni garanterat "vafan e det nu?!?" asså det har inte hänt något speciellt, ingen märker det, bara jag ungefär.  men Som idag. jag har ju altid hatat att jobba men idag är hata en skrämmande stor underdrift. Seriöst jag led, en minut kändes som en timme, jag räknade fan ut vad jag fick i lön per minut, oh god :O Så tacka vet jag han jag kallar gud för att jag nu sitter med MJUKISBRALLOR, UNDERBARA TOFFLOR , PAPPAS XL TRÖJA OCH EN KOPP TE FRAMFÖR DATORN.  här kom det galna, ofta jag föredrar att sitta hemma skriva blogg, lyssna på mamma o pappas tv tittande av nått nytt program "årets tv tittare" tror jag att det hette hahaha tillåt mig att småle, vem fan bryr sig om vem som kollarpå tv mest ubnder 2008 hahahaha iallafall, det är nya tråkiga malin (bara en fas jag lovar) men jag gillar i vanliga fall inte "hemmagrejen0 liksom"

Sen sak nummer 2, jag skrattar inte så mkt, det finns faktsiskt bara en just nu som kan få mig att skratta tror jag, vet ni hennes namn känner ni nog igen, Nikolina, asså inget mot någon annan eller så, verkligen inte, och inte det att hon e rolig eller något för det är liksom bara min humor som e så dålig så den passar hennes skämt ;) hennes humor passar mina. haha men jag kommer snart vara tillbaka på skrattbanan igen.

Sak 3 som däremot inte utgår från det vanliga. JAG SAKNAR HANNAH MATILDA FAGER JÄVLA SVIN KOOOOM HEM!

M
en vem fan har orkat läsa detta nu då?!? haha skaffa ett liv i sånna fall ;P


IMORGON ÄR EN ANNAN DAG / m.m


Kommentarer
Postat av: elinS

jag ha ett liv, men jag läser ändå :P

2009-01-05 @ 20:41:08
Postat av: Anna

Jag läste, och jag saknar Hannah så jag vill lägga mig ner och lipa snart... Tur att det finns andra som lyser upp vardagen MALIN!!;)

2009-01-06 @ 19:39:45
URL: http://preparingfortomorrow.blogg.se/
Postat av: hannah

åh malin jag saknar dig oxå!! men vi ses ju på fredag!!!!:D ja vill att du ska börja skratta lika mkt som du gjorde förr! btw är det något som ja nästan slutat med. det får du hjälpa mig med! please? <3

2009-01-07 @ 15:26:29
URL: http://missconelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0