15.06

Idag är det en helt vanlig onsdag, en helt vanlig och då med andra ord som dömt att vara patetiskt tråkig. 
Fast idag är en riktigt bra dag måste jag säga, jag är nog glad för det mesta, dagar som dessa så kan man
faktiskt bara sortera bort det tråkiga och jobbiga i livet. Så en patetiskt tråkig onsdag blev plötsligt en bra dag.

Men jag tänkte till lite idag och tänker att jag ska försöka göra de flesta dagarna till en bra dag. Jag ska se framåt.
Bestämde att jag ska tro och leva efter att man kan komma hur långt man vill om man bara har rätt inställning.
 Skolan är klart uttråkande, annars vore det ju inte skolan, men varför döma en dag innan man ens kännt efter. Och jag ska ju inte tro att jag uppfyller en av mina stora drömmar, nämligen att bli polis genom att inte gå i skolan. Skärpning helt klart och lite självdisciplin tack?!

Missa inte "solen i ögonen" ikväll på svt1, 21.00 med Lars Winnerbäck  , även det är GLÄDJE!


/m.m 


Kommentarer
Postat av: niko

såg att den gick på tv ikväll och tänkte just ringa dig men då visste du redan om det då, fast det kunde jag ju visserligen räknat ut;)



Väldigt bra text förresten!

puss min sköna<3

2009-01-14 @ 18:38:39
Postat av: hannah

bra malin! låter bra MEN du får fan inte lämna pessemistklubben än! vem fan ska ja tjura med då?? hahaa eller så får du helt enkelt försöka få över mig "på andra sidan" ;)

2009-01-14 @ 23:12:54
URL: http://missconelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0