underbara känsla

Den är som att vänta på dommedagen, sinnes vilken underbar underbar känsla detta är. Söndag kväll efter höstlovet klockan är 19.39 och jag bara älskar detta, fy fan säger jag bara. Inte världens härligaste vecka framför mig heller, Jippi. Men livet leker och visst ska man leka med. Men vi ska nog se till att novemberhelvetet går snabbt så att det är december. Juni Juli Augusti i all ära men julstämmningen i underbara december slår ganska mycket. Dagen idag har ändå mot all förmodan varit helt toppen, vi är väl alla lite småberoende av våra syskon och kära bror du har gjort min dag. Är ju sjuk och kan inte göra någonting så fick bli en hemmadag vilket jag avklarat levande tack vare han. 

matbordet (en händelse ur min dag)
mamma- snälla rickard du måste ta med dig mera kläder att byta i till värnamo (han bor där, har alla sina kläder där men ändå måste hon tjata så typiskt mamma)
rickard- för fan mamma du tycker inte att det är viktigare vem som vinner presidentvalet i usa än vad jag har för jävla kläder?? 
mamma- O_O 

och ja, jag bara älskar hans inställning på livet haha  

Där och tillbaka igen/ Malin Melkersson  


Kommentarer
Postat av: RM

Obama vann. Den spontana reflektionen är att det var det bästa tänkbara scenariot (skulle personligen fördedragit Chuck Baldwin, men chansen att en av de utomparlamentariska kandidaterna skulle vinna var ju obefintlig), jag kan dock ifrågasätta Obamas reformistiska inställning, "Change" kanske fungerar bra vid valkampanjen, men hur kommer Obamas optimism fungera i praktiken.

2008-11-23 @ 14:46:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0