kommit på en sak!

Jag har kommit på en sak, jag har kommit på hur jag ska dö, jag kommer en vacker dag att dö av skratt. Fan vad man kan skratta sig lycklig här i livet.

jonas - "jag vill inte bli gammal för jag kommer aldrig få ett jobb vilket betyder att jag inte får någon pension"
simon-"men skaffa ett jobb då"
jonas-"vafan då för något jag får ju inte någon utbildning här inte"
malin-"bli kurator det ville du väll?"
carro-"hej jag heter Jonas jag vill bli Kurator"
jonas-" och sitta och lyssna på barns problem som fan inte ens är några problem, "min pappa slår mig" JA MEN SLÅ TILLBAKA DÅÅÅ"
vi-HAHAHAHA
malin-"jag vet nu Stand up komiker"

och jag håller mitt ord, jag tycker Jonas ska bli komiker, han kan nämligen bli en mycket bra sådan. Förövrigt är min dag helt okej, med planer om klassferren men Malin kan inte :( :(  då vart jag inte lika pepp :/

Ha Glädje /m.m


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0